Między 7 listopada a 2 grudnia w Wydziale Nauk Społecznych realizowany był projekt SPINAKER – Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym – doświadczenia polskie, który finansowany był na podstawie umowy z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej. W projekcie brali udział studenci z: Gruzji, Litwy, Indii, Pakistanu, Afganistanu, Azerbejdżanu, Ukrainy, Białorusi oraz Polski.
Pierwszą cześć projektu stanowiły wykłady online nt. szeroko rozumianego zarządzania marką. Następnie, między 21 listopada a 2 grudnia studenci brali udział w warsztatach i wizytach studyjnych w Polsce. W ciągu dwóch tygodni realizowane były warsztaty z zakresu:
- - zarządzania marką;
- negocjacji międzykulturowych;
- kultury polskiej w komunikacji rynkowej;
- systemów identyfikacji wizualnej;
- instrumentów promocji internetowej.
Podczas wizyty w Polsce, studenci mieli możliwość wzięcia udziału w wizytach studyjnych do przedsiębiorstw i zakładów, które kojarzą się z polską marką oraz kulturą.