WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH

Uniwersytet w Siedlcach

Projekt Spinaker

Między 7 listopada a 2 grudnia w Wydziale Nauk Społecznych realizowany był projekt SPINAKER – Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym – doświadczenia polskie, który finansowany był na podstawie umowy z Narodową Agencją Wymiany Akademickiej. W projekcie brali udział studenci z: Gruzji, Litwy, Indii, Pakistanu, Afganistanu, Azerbejdżanu, Ukrainy, Białorusi oraz Polski.

Pierwszą cześć projektu stanowiły wykłady online nt. szeroko rozumianego zarządzania marką. Następnie, między 21 listopada a 2 grudnia studenci brali udział w warsztatach i wizytach studyjnych w Polsce. W ciągu dwóch tygodni realizowane były warsztaty z zakresu:

  • - zarządzania marką;
  • negocjacji międzykulturowych;
  • kultury polskiej w komunikacji rynkowej;
  • systemów identyfikacji wizualnej;
  • instrumentów promocji internetowej.

Podczas wizyty w Polsce, studenci mieli możliwość wzięcia udziału w wizytach studyjnych do przedsiębiorstw i zakładów, które kojarzą się z polską marką oraz kulturą.