WYDZIAŁ NAUK SPOŁECZNYCH

Uniwersytet w Siedlcach

W związku ze zmianą nazwy Uczelni zostaje uruchomiona procedura wymiany legitymacji studenckich.

Studenci posiadający legitymacje papierowe składają wniosek w Dziekanacie wraz z aktualnym zdjęciem (pobierz wniosek).

 

 

W przypadku studentów posiadających elektroniczne legitymacje studenckie wymiana będzie się odbywała zgodnie z procedurą ustaloną przez Ośrodek Zarządzania Siecią Komputerową według następującego schematu:

  1. Student loguje się na swoje konto w systemie USOSweb, student zgłasza wniosek o wydanie nowej legitymacji przez wybór odpowiedniej opcji,
  2. Student zaznacza również, czy wykorzystuje legitymację jako nośnik karty miejskiej,
  3. po złożeniu wniosku, w systemie USOS sprawdzany jest status studenta, po czym następuje automatyczne wygenerowanie zlecenia wydruku legitymacji. W przypadku gdy status studenta nie jest uregulowany wniosek jest anulowany,
  4. na konto e-mail studenta wysyłana jest wiadomość o przewidywanym czasie oczekiwania na wydrukowanie nowej legitymacji lub informacja o brakach i konieczności ich uzupełnienia,
  5. po uzupełnieniu braków student ponownie składa wniosek o wydanie legitymacji,
  6. w przypadku legitymacji wykorzystywanych jako nośnik dla karty miejskiej na konto e-mail zostanie wysłana instrukcja postępowania, ustalona z MPK,  w celu przeniesienia środków zgromadzonych na karcie,
  7. po wydruku legitymacji system wysyła na adres e-mail studenta informację o możliwości odbioru nowej karty w dziekanacie,
  8. student zgłasza się do dziekanatu, zwraca starą kartę i pobiera nową. Obsługa dziekanatu unieważnia zwróconą kartę w systemie USOS,

W obecnej chwili, w związku z przedłużającą się procedurą wymiany elektronicznych legitymacji studenckich, możliwe jest przedłużanie ważności legitymacji z nazwą Akademia Podlaska.