Inicjatywa Spotkań z Biznesem wyszła z lokalnego, biznesowego środowiska. Mianowicie w 2009 jeden z byłych studentów Wydziału zwrócił się do władz Wydziału z prośbą o zorganizowanie seminarium/konferencji dla kierowników małych i średnich przedsiębiorstw, którzy nie maja dostępu do wiedzy o najnowszych trendach w biznesie. Rzeczony student/przedsiębiorca reprezentował grupę kolegów, którzy chcieli dowiedzieć się czegoś więcej o społecznej odpowiedzialności biznesu. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom Wydział zorganizował pierwszą edycja Spotkań z Biznesem, zatytułowaną: "Społeczna odpowiedzialność i etyczne aspekty biznesu”, która miała miejsce w marcu 2009 r. Organizatorzy mając na uwadze pionierski charakter projektu, nie oczekiwali zbyt dużej widowni, tym bardziej byli zaskoczeni kiedy ponad 70 przedsiębiorców na czele z Prezesem Wschodniej Izby Gospodarczej zgłosiło chęć udziału w konferencji. Pomimo krótkiego upływu czasu od tamtych wydarzeń „Spotkania z biznesem” są dzisiaj ważnym, międzynarodowym wydarzeniem służącym przeglądowi aktualnych trendów i tendencji w biznesie, zrzeszającym teoretyków i praktyków biznesu z całego świata.
Dotychczasowe edycje:
- "Sukces w budowaniu relacji biznesowych z partnerami zagranicznymi - nauka i praktyka" - listopad 2014
- "Business Challenges" - 2014 r.
- "Innowacje w biznesie" – 2013 r.
- "Zasoby ludzkie – ich wykorzystanie I rozwój" – 2012 r.
- "PR jako sztuka tworzenia kanałów informacji i budowania dobrych relacji z otoczeniem organizacji” – 2011 r.
- "Benchmarking i proces uczenia się w organizacji" - 2010 r.
- "Społeczna odpowiedzialność i etyczne aspekty biznesu" - 2009 r.
Galeria - Spotkania z biznesem