W dniu 3 marca 2011 r., na Wydziale Zarządzania, odbyła się kolejna, trzecia już, edycja konferencji z cyklu „Spotkania z Biznesem”. Temat tegorocznej konferencji i warsztatów brzmiał: „PR jako sztuka tworzenia kanałów informacji i budowania dobrych relacji z otoczeniem organizacji”.
Referat wstępny, przybliżający i systematyzujący problematykę Public Relations: „PR jako sztuka nawiązywania relacji z interesariuszami”, wygłosiła dr Grażyna O’Sullivan.
Następnym prelegentem był Prezes Zarządu Centrum Medyczno-Diagnostycznego Pan Paweł Żuk, który zaprezentował referat nt. „Działania PR w usługach medycznych”. Posługując się przykładem dobrej praktyki PR w Centrum Medyczno-Diagnostycznym przedstawił szereg działań realizowanych przez „Centrum” w obszarze PR i kształtujących wizerunek firmy medycznej.
Kolejny przykład dobrej praktyki został przedstawiony przez Panią Beatę Żak, Wiceprezesa Zarządu Powiatowego Banku Spółdzielczego w Sokołowie Podlaskim. Wygłosiła ona referat nt. „PR w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Sokołowie Podlaskim”, prezentujący działania tego banku w sferze PR.
Zwracając szczególną uwagę na interaktywne formy prezentacji zagadnień, do tegorocznej konferencji wprowadzono dwa warsztaty. Prof. nzw. dr hab. Jarosław Kardas - Dziekan Wydziału Zarządzania, poprowadził warsztat: „PR a manipulacja”, a mgr Maryla Karczewska-Czapska – asystent w Katedrze Zarządzania Przedsiębiorstwem Instytutu Zarządzania i Marketingu: „Kreatywność jako instrument obniżania kosztów Public Relations”.